301303.jpg

Täs fotos on Jasmiini Mäntylä, meitsin tuleva muijakaveri

Haudi. Oon ihan väsyny. Joulutressi valvottaa. Kielo on onneks henkissä, ainut propleema kuulemma et sillon kuhmu tullu päähän. Oisko sit lyöny ovenkarmiin. Kun ne kiinalaiset on niin lyhkösii, ni miks ne ois sit tehny korkeita oviaukkoja.

Toi Noppeli 12 vee, joka on tos edellisen kirjotuksen fotos, lukee tätä mun plokii. Siks en voi ihan kaikkee kirjottaa tähän, hän on kuitenkin noin nuori muija. Oottekin varmaan aavistanut, että mulle ja frendeille oikeesti tapahtuu paljon enemmän kuin mitä voin kertoa. No, nyt tiedätte syyn, lastensuojelu on sen nimi. Vähänkö on muuten siistii, et toi Nopskuhan pääsee kohta pupiin! Et meitsihän pääs pupiin 16 vee, ni miksei sit Nopsku pääsis. Sit istutaan sen kaa tos Lepakkomiehen terdellä ja Nopsku tarjoo mulle pissee. Määhän olen sille monet kerrat Mäkissä tarjonnu ja muualki, ni sille pamahtaa sit toi pissen tarjoomisvuoro ihan tuota pikaa, viimeistään 4 vuoden päästä. Et alahan Noppeli säästään niitä viikkorahojasi jo!! Lepandeeros odottaa!!

Mocce just soitti. Kauheen möree ääni. Oisko sit laulanu eilen ko tuli toi Tartu Mikkiin telkust. Vähänkö ihanii piisei oli. Ai niin muuten. Kävin moikkaan Pikee eilen Lepakkomiehes, Pike haluis antaa joululahjavinkin. Meilhän on kaikilla, mulla, Pikellä ja Mocella toi Pliistexin uutuus eli huulirasva kuulapäällä. Pike käski sanoo, et toi kyseinen tuote on naisen paras ystävä. Eli kaikki miehet, ostakaa vaimolle semmonen. Pike suunnittelee, et me tehtäs tyttökalenteri ens vuoden joulumarkkinoille. Tää idea lähti siitä, et yx mies oli pyytäny, et se haluis semmosen julisteen makuuhuoneen seinälle, jossa mää ja Pike istutaan ja juodaan pissee. No voishan sitä kalenterii aatella, nehän vois kaikki kuvat sit ottaa Lepakkomiehes niin se pupihan vois lähtä siihen rojektiin sponssoriks. Ja sit ens jouluna kaikki muijat vois ostaa miehilleen tän "Lepakkonaiset pissel" -kalenterin.

Tein semmosen testin tuol Hesarin sivuilla. Siel on semmonen parisuhdekone, joka kertoo, et kenen julkkiksen kans kandeis styylaa. No meitsille tuli toi Jasmiini. Et vähänkö kiva. Tai emmää tiiä. Emmää ny ainaskaan ennen jouluu ehi tohon muijaan ottaan yhteyksii, et meän kandeis olla niinku silleen. En o varma, et oisko siinä parisuhdekonees ollu sit just joku vika, kun mun mielest mulle ois pitäny tulla Zone Nikula, mut Zonee ei ollu edes top kympis. Kaisse on tohon Jasmiinin tyydyttävä sitten.