Terhi-istuu.jpg
No haudi! Mä olen Erja, Erja Kettunen, tavallinen ihminen. Alan pitää plokii tääl Mentalwearin sivuilla. Mä tapasin tän virman pomon tossa kadulla yks päivä kun se oli kuvaamassa joitain supermalleja sen virman paidoissa. No mä kysyin siltä että voiksä niinku kuvata muakin.Mulla oli sillon päällä tää "Huutava vääryys"- paita ja olin viemässä pulloja kauppaan tossa "Avohoidossa"- kassissa. No tää pomo sano että tuu kuviin vaan. Sit me mentiin Iltakouluun kun se halus tarjota kahvit. Siinä kun me juteltiin, niin tuli idea tällasest plokista. Mä olin ihan että "mikä vi**n ploki... "Se sit selitti että päiväkirja. Se halus sivuilleen niinku että mä kirjottaisin päiväkirjaa. Kun mullon tää lähihoitajan ammattikin. Vaik oonki työtön. Jotenki se innostu mun jutuista. En tajuu. Mut täs mä ny oon sitten. Oon lähös Amsterdamiin kun mun velipoika Harri asuu siel. Rikas mies, makso lennot. Ja sillä on sielä kone, niin paan kuulumisii sitte. Moi!