264629.jpg

Tässä on Maria ja Rami, tavallisia ihmisiä, ei mitään datanoomeja!

Huh huh. Just nyt oon ihan paskana. Kaikki tökkii. muutin tänne uuteen pohjaan. Toiv kaikki vanhatkin lukijat tulevat päk. Viime yökin oli yhtä helvettiä. Kerron sit. Mut illalla olin Lepakkomiehessä, olipa pikkusen outoo kun Pike ei ollu siellä. Aivan ko joku huonekalu ois puuttunu. Pike oli kotona kattomassa sitä leffaa Eila. Eila on sen idoli. Pikekin on kattokaas siivooja. Toi Eila leffa on IHAN huippu!

No ton Kielon ka otettiin siinä pari pissee ni eiköhän siihen liimaudu joku tuleva datanoomi. Tosi outoo, jo toinen datanoomi lyhyen ajan sisällä. Soitin astrolooki Kuismalle ja se sano, et nyt kaloilla on semmonen kausi, et ne tapaa tosi paljon tulevia datanoomeja. No ei siin mitään, mut tää eilinen datanoomi oli aikas häiriintyny. Silloli tuulipuku ja se sano et sen piolokinen kello tikittää pahasti, on kuulemma tikittäny parikymppisestä asti. No mää että se on siis tikittäny jo kakskyt vuotta siis. Siitä se veti hepulit, koska se oli kuulemma vasta 28 vee. Mää että näytät kyllä aika kokeneelta. Sit se tuulipuku-datanoomi sano Kielolle, et näytä tissit. Kielo että mees kuule mäkeen, niin tää vaan inttää ja inttää ja vetää tukun rahaa taskusta "paljonko maksaa et näytät tissit". Mulle se sano vaan et saanko tulla peseen sun selän. Mää että en o kuule viimiseen viikkoon pessy ku etupuolta. Miks valuttaa kalliita Ice Powereita viemäriin.Huh huh, tommonen hyypiö kyl pilaa kaikkien tulevien datanoomien maineen, son varmaa!

No sit yöllä tajusin et oon ehkä allerkisoitunu Ice Powerille, kauhee polte, ihan horroria! Kävin suihkussa kaheksan kertaa, ei auttanu. Nahka kait palo. Kova hinta yhestä hääyöstä.

Joo, Tarmo Paarma ei aio ostaa mulle rillejä. Mää sanoin sille että etkö sen vertaa välitä, et meitsi makaa täällä rampana ja puolisokeena. Ei välittäny. Mää sanoin sille, et jätän sut, äläkä ikinä enää soita mulle! Siihen se sano et sinähän se kuule mulle soittelet, enkä mä sulle. Mää että haista paska, älä soita mulle enää koskaan. Nyt sit oottelen että se soittas. Joo, eipä täs sit tän paskempii, lähen Lepakkomieheen, on nii hirvee ressi.