Kuulin just et meidel on myös toinen pikkusisko. ja iha ku mä. Oon kuulemma tienny tän jo seittemän vuotta. mut äiti sano et oon ollu niin humalaspäissään, etten o sisäistäny informaatiota. Mun äidilhän onnoi äidinvaiston niin helvetin hyvät, et esim nyt kun tulin tänne lappiin ni se oli tosiaan ostanu perhepullon Leijonaa. Se sano itte, et se on se äidinvaisto. ou shit. ny pitää alkaa niinkus oleen esimerkillinen isosiko taas, et saa ton toisenki siskon jotseki hengis aikuisikään. et mulhan on yx sisko kenet muistan, Kity Kettunen, sossumuija, sanoin sille just et muuttaa Stadiin ja antaa mulle manii, mut et toinenkin sisko. Vitun hyvä tsäkä. Siithän voi tulla vaiks juristi. Täs eka fotos mää otan mun siskost just kuvan. Joteski nii herkkää. Ja täs on siis mun pikkusiskosi Elisabet Kettunen ja meitsin ja sen ensi kohtaaminen.

331913.jpg