Soitin tos noin siskolleni Kity Kettuselle ja muistutin sitä siitä, et meidel on maaliskuussa synttärit. Et se niinku tajuu alkaa säästään manii mun lahjaa varten, ni arvatkaa mitä se sano. Et kuule Erja, mulla oli synttärit eilen. Mää sanoin, että kyllä sää ny oot taas Kity niin itsekäs. Et mää soitan muistuttaakseni omista synttäreistä nii sää vaan et "mulla oli kuule synttärit eilen". Just joo. Tota se on, ku ei osata aatella ku omaa napaa. Sit se alko väittään, et se on täyttäny 24. Mää olin että herää todellisuuteen, haloo. Että sää olet 9vee mua nuorempi ja mää olen just ihan vasta täyttäny about 25. Et se ei o mahollista että oisit 24. Enisvei, oli miten oli, nii määhän meistä oon se paremmin säilyny. Et kyl sen Kitystä näkee, et liikaa opiskeluu, liian vähän pissee. Pliide Kity, lähetä isosiskolle sit joku ihana synttärilahja. Ja maniihan voit lähettää ihan millon vaan! Ihan vaikka paljon tai ihan vähänkin.