Kielo tulee tänään Kiinasta! Saahaan päivitettyy toi Kiinan marsutilanne. Marsuklupillahan ei o kesälomii. Aina painetaan pitkää päivää. Meide oli tos noin keskivikkona Stadissa kyyläilemässä että näkyyx marsuja. Otettiin siinä ruskeita Kissasen ja sen frendien kera. No ne lipes himppeen ja mää olin että otan viäl yhen Ontöroksissa. Menin siihen tiskille ja pyysiin kossuvettä. Myyjä oli et "siitä joutuu sit maksaan". Mää olin että viddu kuin köyhältä mää näytän, meidel oli kuiteski aidot Vokuet ottalla jiiänee. Olin että joo-o, vaiks oon työtön ni on ollu tapana maksaa, että mitä sää meinaat, nii se sano että "No kun täällä on tätä ilmastakin". Meide että jumaleissön, mikäs joulu täs ny on ja kysyin et jaahans, mitä sais ilmatteeks. Ruskeita, Harmaita ja Jalluu. No mää olin että niitä sit otan kaikkia, ja Jallui useempi ku ne pannaan niin pieniin laseihin. Et tämmönen lottovoitto sattu kohalle. Palataan nokkamukeille kuomaset.