kotirouva.jpg
Hellou! Taas ois niin paljon asiaa. Kun mulle tapahtuu koko ajan niin paljon. Ja sit Eila Hakala vielä ihmettelee, et miksen muka pysty töihin. En tod ehdi, mulla on niin paljon todellista tekemistä. Piken ka eilen istuttiin Lepakkomiehessä ja sit yritettiin puhuu pitkästä aikaa asioista ni eiköhän Kallion Ässä vonkaa siinä vastapäätä, tällä kertaa ruokaa. "Mitä ruokaa mitä ruokaa, kauppa menee kohta kii". Vähänkö Pikeä ärsytti. No sit saatiin se Ässä hätistettyä tiehensä, nii eiköhän siihen istu joku monsteri. Vanha äijä ja sit oli meille et "ossaatteko tytöt pessä pyykkiä ja silittää. Mää haluan sellasen muijan ny ittelleni. Mun eksäni ei osannu ees pyykkejä pessä, saatikka paitoja silittää". Voi juma. No Pike sano sille että kuuleppa, me ollaan semmosia tyttöjä, että ainut mitä pessään ja silitetään on oma pilde. Pike on niin rankka lausunnoissaan. Mut kyllä se imuroida tykkää. Kun se tulee mun luo, niin se alkaa heti imuroida. Se on mun mielestä yks sen parhaista piirteistä.
Jatkan ehkä myöhemmin, nyt mul on ihan älysti kaikkee puuhaa, lähinnä täytyy puhuu puhelimessa. Mocce on ihan paskana, Kielolta lähtee järki ja sit mun yks frendini Tupu heräs putkasta. Ja sit on tietty Tarmo Paarma, näyttäis siltä, että joudun jättämään sen. Eli kun saan nää keissit hoideltuu, palaan teemastoihin.