Määhän muuten jouduin siel Puolas niinku sukulaisiin. Vittu! Onnex oli oma pullo messis, ne ei nimittäin tarjonnu MITÄÄN alkoholeja siel. No helvetin hyvä että siel sai vetää pössee sisätilois, kaikissa huoneissa. No sit tää eno ja täti halus kysellä kaikkee, nehän ei puhunu sanaakaan englantii, Uffi tulkkas. Tsiisus mitä kyssii, niinku et Paljonko Suomes on asukkaita, mikä on pinta-ala, onx ihmisil eläimii, mitä tääl syyään, paljonko on suomalaisten keskiansiot, mix muutin lapist vekka, mitä duunii teen, paljonko maksaa pisse ja pösse ja taksikyydit ja tämmöst kaikee paskaa. Nii, ja mist mä pidän erityisesti Puolas ja onx mun mielestä siel likasta. No mää olin että kyä mää just tänne matkalla näin tossa koiran paskan. Ihan tos teijän portin eessä. Ja sit hyvää tääl on lähinnä et pösse ja ruskeet ja kaikki alkoholit on edukkaita. Sit mää kerroin, et tääl on tärkeimmät kotieläimet Marsu ja Leijona. Sit et yhel Pikel on kyllä koira, sen nimi on Pooris ja se syö ihmisten ruokaa. Ja lähin lapist ku vittuunnuin paikallisen työkkärin toimintaan. Sit ruuist kerroin, et Saarioisten pitsat on mun feivörittei, sit Saarioisten maksalaatikko, rusinoilla, ja sit mämmistä kerroin. Ne ei tienny. Sanoin et se on mustaa ruokaa, näyttää vähän samalt ku se paska tos portin pieles, mut maistuu eriltä. Et yks mun feivöritti myäs. Kermalla. Ne oli että oho. Nehän dikkas meikäläisestä ihan pirusti. Työns hirveen ison folioon käärityn köntin mulle megeen, mää olin että onx tää pilvee vai?,. ninne sano et se on kakkua, raparperi kakkua. Sit ne työns saksofonin meille mukaan, oli sellai missio et se saksofoni pitää saada ehyenä Gdanskiin. Melkeen myytiin se. Uffin äitihän soitti tunnin välein ku sil ei ollu luottamusta siihen, et me saatais se saksofoni pidettyy meges. Vaan saatiin. Oltiin sit koko yö junas, no mitäs sielki sit. Pössee ja ruskeita ja sit yrrättiin soittaa sitä saksofonii. No vittu sehän meni täyteen räkää. Ja sit samas kopis oli joku marsu jolt meni kuulemma matka piloille meijän takii. Kandeis tollasten pysyy ihan himpes vaan, jos ei kerran kestä elämää.Sit Uffi sano että äiti on asemal vastas. Mää olin että nyt vittu riitti, en jaxa nähä enää yhtään sukulaista tässä koomassa. Käskin sen sanoo sille mutsille et oon tiloissa, pieniin päin, et hirveet pahoinvoinnit ja siks oksennan siel laiturin päässä. Et tsiisus oli lähellä et joutus sen mutsin hampaisiin.