Toiv kaikilla on hyvä pössis! Niin paskat kelit ollu, et on ollu pakko dokaa. Luultavasti marraskuu on keksittykkin ihan vaan just sen takia. Et voi hyvällä omalla tunnolla istuu pupissa. Missäs muualla kun kelit on mitä on. Onneks mulla on aina sama aika, nii ei oo ollu sitä kamalaa kellonsiirtoressiä. Pike oli ihan paineessa kun se siirteli niitä kellojansa ja sit se oli siirrelly osan eri suuntaan ja lopuks se ei enää muistanu et mitkä kellot se oli jo siirtäny ja mitä ei. No sit boyfriend tulee ja siirtelee kaikki kellot, kun se ei taas tienny et Pike oli jo siirrelly ne. Pike oli sit loppupeleissä nii sekasin, et sen oli pakko tulla Lepakkomieheen lepuuttaan hermojansa.
Ehkä kuulittekin jo uutisista et toi Sirkku Kivikko on löydetty. Tää Kivikon Sirkku on mun vanha frendi ja se on ollu noin ikuisuuden kateissa. No joo, se ilmesty perjantaina mun oven taa ja mulle tuli tosi kiire kätkee vanupuikkoni. Tää Kivikon Sirkku nimittäin on semmonen, et se pöllii frendien vanupuikot, vaik onki jo 40v. Sit mun piti lähtä sen kans Mäkkiin, et se saa pöllittyy sieltä pillejä. Tää Sirkku on tosi neuroottinen. Se esim pelkää et joku päivä sen oven taa ilmestyy joku 18 vee tyttölapsi, joka ilmottaa et hän on Sirkun jälkeläinen. Et se on ollu niinku kaikki nää vuodet kateissa ja sit päättäny ettiä äitinsä. Sit Sirkku ois ihan niinku et voi ei, nyt toi nuori muija tulee ja iskee kaikki hänen miehet. Et tos on yks syy, miks Sirkku päätti aikoinaan kadota. En tiiä kyllä, et mistä noi radiouutiset oli jo saanu tietoonsa et Sirkku on ilmestyny kuvioihin. Mä en ainakaan sitä vasikoinu.
Oon ollu vähän masentunut, koska Tikkanen haukku tän mun plokin. Ei aikonu lukee enää. Se sano mulle että ootsä niinku ihan sekasin, et eihän noissa sun jutuissa oo mitään järkee. No, Tikkanen ei vaan tajuu. Kaikki noi muusikot on just tommosia. Se rämpytys syö ehkä ymmärrystä. Ne ei niinku tajuu enää tavallisten ihmisten arkea.
Yritän toipuu ny sit tästäkin takapakista. Toiv edes joku pändin jäsen lukis tätä. Vaik toi Himmin runpali taikka sit edes Robbie Williams.
Sii Ju in Lepandeeros! Ei anneta Tikkasten masentaa!