Ei ookkan täl kertaa pussit. Parempi tääkin ku hirvee turvotus. Mulla on jotenki menny rytmit iha sekasin, nii sekasin että olin viikonlopunki ihan kuivin suin. Muistaakseni. No olinhan mä tietty sit pyhänä ruskeilla. Kissasen kaa lähettiin sit Libresseen ja siel oli joku mokkamies vaan soittelemas jotain harppuu. Eilen sit mentiin Kissasen kaa Pistroon ottaan ruskeita ja päivittään tilanteita. Puolan marsu samoilee kait jossain Liettuan metsissä, tai oisko joutunut putkaan Latviassa ku puhelin on mykkä. Hän siis yrrää löytää Suomeen. Marsun on tehtävä mitä marsun on tehtävä. No, en tiiä miten se sit löytää mut, jos yhteydet ei toimi. Että mistä se putkahtaa Suomen maaperälle ja osaako kysyy että missä on Kurjen Lento. Tai meide. Mietin et muistaakse edes mun nimee väldesti. On kuiteski aina otettu sen verran tuotteita ku ollaan nähty. Ei meitsil oo ainaskaa mitään hajuu sen nimestä. Paitti oma keksimäni, Uffi. Se ei dikkaa sitä nimee vaikkei ees tajuu mist se tulee. Toinen nimi jonka Posse anto, on Nasse. No siitäkään se ei dikkaa, vaikkei edes oo never nähny Nasse-Setää. Nassen mutsihan on näyttelijätär! Otin siltä varuiks nimmarit. Eihän sitä tiiä vaiks se ois esmes niinku Puolan Eija Vilpas. Näytti vähän samalt ainaki. Huutonettiin vaan Nassen mutsin nimmarit myyntiin, jee.Ja niitten koiran nimi on Koka.Mää kysyin että onks toi narkkari toi piski ku nenäki noin punottaa.No Nasse sano sit että onneks hänen mutsi ei tajuu englantii. Sanon sen mutsii Matkaks. Matka tarkottaa Suomeks äitii. Niitten nimissä on niin vitusti konsonantteja et ei ne mee mun päähän. Kerran kännis soitin yöllä Puolaan, luulin että joku äijä vastas Nassen puhelimeen, mut se olikin ollu Matka mörein äänin.Pitkät tovit spiikkasin. Se oli sanonu Nasselle että mää olin soittanu, että olin ollu kuulemma oikein mukava, mut hän ei ollut ymmärtänyt sanaakaan. ONNEKS! Posselt sain muuten pullon Retsiinaa, lievän ihanaa!! Kreikkalaista viilinkii tähänkin jouluun. Eipä täs sit vitumpii.