images.jpg
Tsau! Oon tässä jotenkin aivan hätäpäissäni! Kauhee tsäkä kävi, sain kutsun Mentalwearin pikkujouluun! Eli ilmasta viinaa, taas! Hätäpäissäni siks, että Eila Hakala, työvoimamuijani soitti ja meillä oli semmonen keskustelusessio. Pyysin häntä vaihtamaan ammattinimikkeeni "lähihoitaja" seuraaviin "vapaa taiteilija", "kirjailija", "tavallinen ihminen". Ei kuulema onnaa. Taas joudun työhaastatteluihin ens viikolla, kauheeta resurssien tuhlausta. Koska todellakin osaan olla semmonen ettei ne huoli mua. Ja oon vähän kypsä tohon Eilaan, sitä ei edes kiinnostanut, minkä kirjan aion kirjoittaa. No, voin paljastaa teille, että aion kirjoittaa oppaan työttömille lähihoitajille. Et niinku miten selviää vähävarasena, niinku mä. Pääsee ilmasen viinan pileisiin ja tarjotaan rinkkejä. Ja jos tarjotaan nii mitä kannattaa ottaa. Ja kyl se opas on sit myös työssäkäyville lähihoitajille, onhan niillä sen verran paskat liksat et tosta on tod paljon hyötyy. Luulen et toi Eila on vähän kateellinen mulle, oon kysyny, ja sille ei kukaan ikinä tarjoo rinkkejä. No, tasan ei käy onnen lahjat! Palataan teemastoihin taas seukki arkena!