No määhän otin tossa ihan sit sujuvasti kuutisen päivää tota alkoholia. Kyllä kannatti. Et tosiaan jos haluutte dokata, ottakaa useempi päivä heti siihen samaan laskuun. Kattokaas se käy tod raskaaks jos pitää niitä turhia välipäiviä. Et siinä voi mennä pilalle koko viikko. Että mitähän noistakin retkistä kertos. Yx päivä meni Populuksessa, nehän ei sit myyny mulle Visuja siel eikä muutakaan. Kun yx sponssori jätti tuotteet maksamatta ni ne syytti mua. Sanovat että sitten vasta mulle myydään kun ne entiset(joita mää en tilannu!) on maksettu. Eli siellä luolassa mulle ei sit enää never ole myyntiä, koska en never aio maksaa. Hirvee menetys tiätty, kun toi Populushan on alan mestoja. Hullujenhuone. Menkääpä joku aamu kattomaan, tulee todella epätodellinen olo. Suosittelen vaiks sunnuntaiaamua klo 11. No sit Pistro, Pääkonttori, Kalliohovi, Kallion Seurahuone(sunnuntaiaamusin pisse 2.50, ihan inhimillinen hinta), Libertte, JiiÄnEe. Ja parempien ihmisten alueillaki tuli käytyy elikkäs Loose, Äs-Huone (Ville Vee oli äshuoneella, ei näyttäny tunnistavan mua, outoo.) Sit parit muutkin luolat sieltä perältä, joita en muista. En tajuu et miks pitää antaa pupille sellasii ulkomaalaisperäsii nimii joisson useita osia. Kuka sit muistaa ikinä missä on ollu. Et joku lyhkönen ja yksinkertanen suomalainen nimi pliide. No mut enisvei, tämäntyyppistä rundia Stadis eikä missään snadis vaan vahvasti alkoholinvaikutuksen alaisena. Hirveesti nähny tuttuja hahmoja tietty.