282731.jpg
VOI VIDDU! Mä luulin jo et ny viiraa meitsillä tosissaan. Et en niinku pääse enää ollenkaan palanssiin niitten häitten jälkeen. Vaan mitä huomasinkaan tos noin kun aloin peseen fairilla mun rillejä: toinen linssi on hävöksissä! Tää tietää sit keikkaa Lähetystorille. Tai sit kysyn Tarmo Paarmalta, et ostasko se mulle esim joululahjaks etukäteen rillit.
Mokke J muuten pyys et kirjottasin sen nimen täst eteenpäin ceellä. Eli Mocce. Thäts fain. Eli Mocce tuli tos illalla hätiin, mul on nimittäin takareisi revähtänyt. Hyvä tsäkä ettei Lepakkomiehessä oo tanssilattiaa. Mähän oisin aivan romuna. Häissähän ny kuuluu tanssia, mut yritin vahingossa matkii sitä Madonnan videoo, mis se vetää ne pinkit junppatrikoot päällä. Ei ois kandennu. No Mocce voiteli mun takareiden Ice Powerilla. Sit huomasin et siinä putelissa lukee et se linimentti lämmittää ja mun kämpässä on tosi kylmä ni voitelin koko roppani sillä. Nyt kun heräsin ni lakana oli liimautunu muhun. Aivan ko selkään ois kasvanu joku viitta, ihan siistii.Mocce tos noin soitti, se soittaa yleensä joka aamu noin sevenin maissa kun se herää. Tänä aamuna se kysy, et onko sua Eke imetetty. Mää että ei oo, ni se että just, hän epäilee että mun ongelmat johtuu siitä, että oon jääny vaille rintaruokintaa. Aiko tutkii asiaa tarkemmin.
Vaiks siis eihän mulla oikeestaan oo mitään varsinaisia ongelmia. Paitti ehkä yks. Mun työvoimamuijani Eila Hakala on nimittäin Vaaka. Ja mä siis oon Kaltsu eli Kala. Mun frendini astroloki Kuisma sano just eilen, et mun on pakko vaihtaa työvoimamuijaa, et mun ja Eilan näkemyserot johtuu siitä, että Kaltsut ja Vaa`at ei tuu never toimeen keskenään. Et ei kovin hyvii uutisii siis oo luvassa Eilallekkaan. No sit Kuisma ennusti mulle ja ei o todellista, tää päivä on kuulemma mun onnenpäiväni, et näin ihanaa päivää kuin tää, ei tuu mulle kahteentoista vuoteen. Et ei oo meitsillä kovin hääppöset kakstoista vuotta siis edessä.
Ny alan ottaan yhteyksiä Paarmaan, et ostaako se niitä rillejä mulle vai jätänkö mä sen. Sit pakko nähhä Pike. En o nähny sitä kahteen ja puoleen päivään, ihan horroria!