272770.jpg

Anitan kappaleet on ihan mahtavii. Pääsee niinku ajatusten tasolla esim aurinkorannoille, vaiks sataa vettä. Otan täs just vähän pissee ja kuuntelen Ranta-Rekee -piisiä.

Kauhee vienti meitsillä, vaik en o itte edes vielä paanalla! Miettikää, yks päivä mulla oli puhelin vähän niinku hakusessa, just sillon seveniltä sunnuntaiaamuna kun hiivin kotiin sieltä jatkoilta. No törmäsin kadulla semmoseen kadunmieheen ja pyysin et josko sillois puhelinta ja voisin soittaa omaani, et josse löytys. No tää sano että jos annat kaks euroo. Mää annoin ja soitin omaan numeroon. Nyt se hampuusi soitti mulle ja sano, että se on rakastunu muhun. Et se oli aivan ihana se meijän sunnuntaiaamun kohtaaminen. Ei hyvin mee. Ainoot sanat jotka vaihettiin oli et lainaa puhelinta, anna kaks euroo. Nysse siis rakastaa mua, voi ei. En lähe tollasten hampuusien kelkkaan never! Se oli ihan huppelissa kun se soitti tos aamulla.

Ja sit toinen outo tapaus. Mun eksä on hankkinu mulle treffiseuralaisen. Joo, niinku korvauksena siitä hukatusta runosta. Tää tyyppi soitti tosiaan ja sano et mun eksä niinku suosittelee mua hänelle treffiseuralaiseks, et lähenkö mää sen kans pupiin. No mää tietty et mikä on merkki. Se sano et rapu. Mää että kolme miinusta. No sit se sai kolme plussaa, koska sillon kuulema rahaa, se on alle kolkyt ja hyvännäkönen. Et tilanne on plus miinus nolla. Et toi on ehkä pakko käydä tarkistaan. Et onxe monsteri vai mikä. No mut mää raportoin sit kun tilanteet rauhottuu! Nyt oon joteskin ihan sekasin näistä yllättävistä käänteistä!