312378.jpg

Siis lievän ihanii lahjoi meide sai!!! Esim rakkauspuhelimen. Se on semmonen puhelin, johon siis alkaa tulla rakkausviestejä ihan hulluna. Onnex en o lapsi, vähänkö vituttas ootella johki kuuteen illalla et sais avaa paketit. Et mix vanhemmat ei voi tilaa sitä pukkia esim klo.6.30 aamulla. Taikka vaik seveniltä. Varmana vaan kiusatakseen lapsii.

Nyppii ettei noi pupit oo tänäkään vuonna hoitanu asianmukasesti noist joulun aukioloajoista tiedottamista. Et taas on kansalainen jätetty ihan oman onnensa nojaan selvittään et mitkä pupit päivystää. Kallios ainaski saamieni tieojen mukaan Roskapankki ja Iltakoulu. Lähen tsekkaan ton Populuksen tilanteen ihan just ja vedän siel yhen piisin. Määhän olen muuten täx jouluks koonnu sellasen ceedeen, jonka nimi on "pahanmielen laulut-maksimoi jolumasennuksesi." Ja sit semmost seuraleikkii suositan, et kaikki paikallaolijat vois kertoo vuoronperään, et mikä on ollu paskinta tänä vuonna ja mist on tullu eniten pahamieli. Ei tartte mitään tapletteja ku toi on niinku terapiaa. Vetäsen tän piisin(löytyy tietty yös pahanmielenlaulut levylt):

"Ei mun takki kaipaa neulaa ei lankaa, mutta sielu kaipais seuraa parempaa (jii än ee ja sit: ) Nuo kasvot miestenhuoneen peilissä mä joita tuijotan, ei ne minun oo vaan omaisuutta ryyppyporukan, mutta yksi seikka tässä sentään lohduttaaaaaaa, se että sinä olet voinut mua jooooooskuuus rakastaaaaaa....laa laalala,......... on silti hyvä ettet näe minua nyt, en tahdo että vuokseni sä järkytyt...jii än ee.." Lievän ihana piisi.