Pakon edes muistin pankkikortin tunnusluvun! Kalliohovis sanottiin et ei tu Visuja, josset muista. Het alko muisti pelata. Siel istuttiin yx eläintenhoitaja, Piksu, Anni, Mää ja Naana siis sunnuntain kostealla lounaalla. Sielt sit Lostariin (paitsi tiätty Pike), ryhmään liittyi Tertsi, Antsu ja Matti. Muuten K-Hovis kävi semmonen juttu, et Roskapankin tarjoilija istui mun päälle. Oon vielki hämmentyny tästä. Pankin tarjoilija oli siis ryypyllä siellä. Ehkä se onniin et koska olen Vip-asiakas hänen työpaikallaan ni six voidaan olla noin läheisiä.

Tää eläintenhoitaja kerto sit, et hänest on tullu niin hyvä ihminen oikeenlaisen kasvatuksen takii. Et sen äiti oli kuulemma vedelly sitä korville ja sit perään iskeny porsaankyljyksen naamalle. Mää olin että ai kamala, eiks sun naama palanu, niin se sano et niitten porsaankyljysten pitää olla raakoja. Et niil ku painaa esim poskee ni lyönneist ei jää jälkiä. Et jos tolleen kasvatetaan lasta ni ei o ihme et Kallion pupeis riittää asiakkaita. Toisaalta onhan mustakin tullu tämmönen vaik ei oo juurikaan kaltoin kohdeltu. Ainoo tämmönen pahoinpitelyyn verrattavis oleva jutska on ollu se, et mut on pakotettu syömään suolatonta kaurapuuroo. Äiti ei muistanu never suolaa. Kun valitin, se löi mulle lenkkimakkaran käteen ja sano et siinon sulle suolat.