328037.jpg

Fak. Meide heräs toisilta unilta vasta 10.30 ja silti mut on ehitty haukkuu tänään vastuuttomax(Eila Hoo), koiran vihaajax ja rasistix. Eilan soittoon heräsin ja mun ois kuulemma pitäny olla siel 10.30, Eila sano et se saa näppylöitä mun epäluotettavuudesta.No sit lupasin mennä heti sinne ja lähin viivana, poikkesin Alepan kautta ja ostin jättipullon ketsuppii ja oliiveita ja jotain ja tungin ne pieneen pussiin ja sit mun käsveska oli taas ihan täynnä kaikkee kamaa, kaks liian täyttä pussii siis ja sateenvarjo ja tupakki ja känny korval ku Mocce soittaa nii eiköhän sateenvarjo mee nurin tuulesta ja sit mun pussini pohja hajos. Kaik ketsupit ja muut kadulle ja kun aloin kerään niitä ni käsveska meni nurin ja lompakot ja kaikki siinä maassa. No siin vaihees mää viskasin mäkeen, heitin nii kovaa ku jaksoin sen faking varjon. Se osu melkeen yhtä koiraa. No mummo tuli sit haukkuun mut, vaiks koira oli ihan hengissä. Väitti et yritin tahalleen vahingoittaa sen koiraa.

No sit siihen tulee joku ulkomaanelävä molottaan ja alkaa kerään mun tavaroita. EEEEEEI! Mää sanoin et mee pois, en tarvi apuu. Lähti ja huus mua rasistiksi. Ennen mää puhuin kaikille ja olin ystävällinen. Enää en never. Kerran yöllä istuin Ateneumin portailla ja söin hanpurilaista ni kax tyyppi istuu viereen ja sanoo et "hei me ollaan Marokosta, Suomi on kyllä ihana maa, täällä lomaillaan." No meidehän ystävällisenä suomalaisena puhu niille ni eipä aikakaan kun se toinen pölli mun laukusta mun lompakon. Siis vit. Mää yritin puhumalla enstex, sanoin että paappa kuule se takas mun laukkuun. Ei totellu. Otti oikeen setelit sieltä esiin mun nenän edes. Mää vetäsin nyrkillä suoraan nenään. Veri lens. Ja mun lompakko ja ne setelit maahan. Ne lähti vekka. Tein kuiteski poliisille ilmotuksen, niinne sano et tolleen ei sais tehhä että lyö. Mää sanoin että mulla ei oo kuule työttömänä varaa jaella mun rahojani kelleen marokkolaisille. Kainne sen sit tajus. Ja on muitakin karvaita kokemuksii. Elikkäs six en haluu puhuu enää kelleen oudoille. Älkää mua syyttäkö. Jos oon six rasisti ni ollaan sit. Haluun vaan olla rauhassa.

Mut koirii vastaan mul ei ole mitään. Toi fotohan on esim mun yhest lempparileffasta, Amores Perros. Koirat on kivoi, olen vain allerkinen. Arvatkaa meninkö kaiken tämän jälkeen Eilan luo vaiks lupasin. En tod. Hermot NIIN riekaleina. Lepandeeros siis ja pissee naamariin. Siel olen ainakin turvassa.