Taas mä aliarvioin itteni niinku tyystin. viddu. On se kumma. Tässä iässä. Kattokaas kun noi vappupullot on jo melkeen tyhjii. Et missä välissä mä olen noikin liponu. LUOJAN kiitos että Hakaniemen Alko palvelee huomen. Sielki sais olla kyl ammattitaitosempaa väkee duunis. Et esmes eilen ku menin tiskille ton yh-perheleijonan ka, ni ammattitaitonen myyjätär ois sanonu että tyttö hyvä, etsää tolla pärjää, osta kuule perheleijona. No, näillä mennään elikkäs ruskeilla tää pyhä.

Perjantaina oltiin parin muijafrendin kaa Abin pupis ja Kurjen Lennos. Siinä on kyl kaks oivallista paikkaa käyvvä imeen itteensä muistoja. Siis niinku ajoista ku pupeis saa polttaa. Sanosin et Kallion savurikkaimmat luolat. Hyvät pössearomit. No eilettäin sit olin joteski ihan loppu, oltiin frendini Markun ka yhes parempien ihmisten pupis ja sit OivaPistros. Markku alko epäillä et onx mun hemoklopiinit alhaiset ku oon nin loppu. Mää sanoin et just olin kax viikkoo sitte sairaalas ja ne otti veret ja sano että kaikki arvot on koholla. Et eipä hätää. Nyt keitän leijonakahvit moi.