Eilen matkalla Alepaan ajauduin vahingossa Lepakkomiäheen. Pike oli siellä, kerto lukeneensa sellast kirjaa ku YÖ-horoskoopit. Hän on kuulemma villisika. Mää että mikä faking YÖ-horo, no enisvei, Piksu sano, et se on mielummin villisika ku oinas. Ku oinaathan ei tuu toimeen minkään merkkien kans. No Pike on kyl sanonu, ettei sitä kiinnosta hevonpersettäkään tulla toimeen yhenkään kans. Mut silti se on alkanu siis villisiaks. Aiko tuua mulle YÖ-horo kirjan sit lainaan. Et saa nähä mikä on mun YÖ-horo elukka. Pikehän on kova tulkkaan unii myös. Kerran se oli kattonu yhen mun unen viidestä eri kirjasta. Sit se soitti mulle ja sano, et emmää voi kertoo mitä se sun uni tarkottaa, et se on ihan horroria. Mää sanoin että kyllä mää ny sen tiiän, sehän oli painajainen. Mut mitä se tarkottaa se uni? Piksu sano että unohetaan se uni, mennään pisselle. Mut sitä jäin miettiin, et mix se sit soitti mulle ja kerto että on kattonu mun unen viidestä eri kirjasta. Ehkä se halus vaan mut pisselle siis tolla varjolla. Ajauduin sit muihinkin pupeihin vahingos, kerron sit. Mut nyt meen ette ikinä arvaa mihin.