288114.jpg

Tämä marsu ei ole mikään lakimies. Hän on ehkä lääkäri. Tai emmää muista.

Mocce teki eilen soittoennätyksen. Puhuttiin sen ka seveniltä, kympiltä, kaheltoista, kahelta, viideltä, puol seveniltä, ysiltä ja sit viäl kello ykstoista. Ja jos yks puhelu kestää tollasen tunnin, ni laskekaa siitä. Mocella onny tosi paljon asiaa. Feromoonit ja järki hinaa sitä eri suuntiin. Mää kävin tos noi apteekissa ja siel oli semmonen mainos et: "Koiraa tyynnyttämään! D.A.P feromoonihaihdutin" kaisse toimii ihmiseenkin. Eli pakko käydä hakeen se, et saadaan toi Mocce palanssiin.

Oon tänään miettiny, et miksen voi never olla normaali. Et joko en nuku laisin tai sit nukun liikaa. Niinku tänä aamuna, nukuin vaa, vaiks mun piti mennä työkkäriin. En haluu suivaannuttaa näin joulun alla Eila Hakalaa. No sit kun se soitti mulle että miksen tullu, ni oli pakko valehella et ilmottauduin taksikurssille. Sit se leppy. Ja muutenki, et voisko olla joskus normaali, ni ei vaan voi. Jossen o kännissä, ni sit oon krapulassa. Jos ei o hiki, ni sit palelee. Jossen o Lepakkomiehes ni sit oon Iltakoulus. JII ÄN EE.

Toi Tupu vei mut tänään vastaanotolle, niinku saattajana tuli lääkäriin. Kun se siis haluu tutkia tota lääkärin ammattia, et mitä se niinku on käytännössä. Sit siin odotushuoneessa istu semmonen tyyppi ja Tupu sano mulle, et toi marsu kyttää meitä sillä silmällä. Mää että toi vai, ei never. Tupu että kyllä kyttää, piparinkuvat silmissä, et hän kyllä näkee sen. No mää aattelin et toihan vois olla Tupulle hyvä marsu ja heitin siin vähän juttua sille. Sillä luki paidas jonku virman nimi ni mää että mikäs siivousvirma toi on, et mun frendini Pikekin on siivooja, et saatatte olla samassa virmassa. No tää marsu oli et tää on lakivirman nimi. No siin vaihees ton Tupun feromoonit alko tiätty ilmottaa ittestään. No mää kysyin siltä sit että mikäs sua sit vaivaa kun oot lääkäriin menossa, et toi mun frendini Tupu on ihan terve et mää olen meistä se sairas, et mulla on moninaiset, lähinnä henkisen puolen vaivat. No hän ei halunnu kertoa, et mikä häntä vaivaa.(oisko siis joku SP-tauti ?). No enivei, sanoin sit sille että annappa numero kuule, et Tupusta tulee lekuri, et se voi sit soitella sulle ja kysellä et josko satut tarviin apua jossain terveyteen liittyvissä teemoissa. Et nyt on sitte lakimiesmarsu haavissa.

Sain vaiks mitä reseptejä, vaik oon siis terve. Se lääkäri ilmotti vaan et mulla on vaiks mitä vaivoja ja ongelmia. Et kyllä toi Tupu sai sit ihan hyvää materiaalia niinku opintoihinsa. Et tollasii on nykyään lääkärit. Terve ihminen halutaan pumpata täyteen lääkkeitä.

Emmätiä. Pää jotenki jumissa. Olkaa teitsit normaaleita. Meitsi ei osaa.