Missä on Piksu? Onko kadonnut akselille Tenkka-Lepandeeros-Iltakoulu? Ei vastaa puhelimeen. Mää lähin lauvantaina yhen Marjaanan ja Sasan ka radalle, en ehtiny oikeen marsui tsiikaan ku mun piti tienata rahaa pläktsäkistä hiukkasen et saa pissee. Voitin manii jotain 70€, et mulloili varaa jopa kossuvissyyn. Toi pläktsäkhän on just työttömille tosi hyvä systeemi, et jos on manit finito niin voi tienaa pelistä. Pitää vaan tajuu lopettaa ajoissa niin siit on jotain hyötyyki. Miettikää se pelinhoitaja anto mulle 20€ liian vähän voittoja, ja sit mää olin että apua, tässon liian vähän. Sit se sano tosi äkäsenä et "mää olen kuule ollu 12h töissä ja viskas sen läpyskän mulle". Mää sanoin sille että mua ei kiinnosta pätkääkään vaiks oisit ollu 29h duunissa, et mää olen ollu duunissa viimex vuonna 98 tai jotain ja six haluun joka euron,jonka voitan. Toi on just tota, et käydään töissä ja sit ollaan pirun kireinä. Kandeis harkita siirtymistä toiselle puolen pelipöytää.

No tulin kotiin ja kattoin kelloo et oho, ompa aikasta et kello vasta seittemän mut sit tajuisin et oliki sunnuntai-ilta. Ihanat pakkaiset taas! Paitsi olen huolissani sorsista. Kun niil ei ole edes pipoja.