282815.jpg

Son Morous taas!
Kyllä kannatti herätä tänäänkin, opin just uuden sanan, siipijuoppo. Tunnen siipiveikkoja ja siipirikkoja, mutten onneks siipijuoppoon oo törmänny.
Upeet kissanristiäiset oli, paitsi että yks Reiska sai tosi pahan allerkisen kohtauksen.
Enny vaan muista sen kissan nimeä, pitää ottaa selville, ettei Mauri suutu. Oon oppinut, että noiden elukka-ihmisten kanssa pitää olla tarkkana. Niinku esim jos jollain on akvaario, niin pitää aina ensin muistaa kysyä, et mitä niille kaloille kuuluu, ja sit sen jälkeen vasta puhua muusta. Elukka-ihmiset on hieman erilaisia kuin me muut. Mulla on yks frendi, Spiidi, jolla on muutamia kissoja. Kerran Spiidi sano mulle, että hänellä on kauhee nälkä eikä ruokaa eikä rahaa. Sanoin sille, että paista ne kissat uunissa ja syö. Se oli tietty vitsi. Spiidi ei puhunu mulle puoleen vuoteen, enkä tajunnu miks. No onneks me saatiin sit keskustelemalla tää asia puitua. Nyt ollaan frendejä taas.
Tästä on pakko tulla aivan mahtava päivä, vaikka mulla onkin koko ajan hiki. Kuulin nimittäin just, et Mentalwearin posse aikoo lahjottaa mulle Laif Saks teepuseron!!!Tiiättekö minkä arvonen se on! Sillä sais 15 tuoppia Roskapankissa! Siis vähänkö Pike on kade kun kerron sille!