spiidi%20035.jpg
Son Moro! Hirvee härdelli siitä senssi-ilmotuksesta. Kaks päivää Piken ka laadittiin sitä tekstiä ja siitä tuli tämmönen: "Morous sinä kaikkiruokainen heteromies! Ota yhteyttä Erja Kettuseen, tavalliseen ihmiseen." Kauhee vienti ois ollu meitsillä, ihan älysti vastauksia tuli. Mut mä tapasin ton yhen, joka on tos kuvas. Sen nimi on Tarmo Paarma ja mä soitan sille sit juhannuksen tienoilla taikka sit kun tulee ne pussikaljakelit. Sitähän ei voi etukäteen tietää. Jokainen kesä on niin erilainen. Pike oli silleen pettyny kun se kuitenkin panosti siihen ilmotuksen laadintaan niin se ois toivonu et mä alan niinku heti seukkaan. Ei tuu kuuloonkaan! Niin kevytkenkänen en ole. Jos Tarmo Paarma haluu mun kans Tokoinrantaan, niin se kyllä jaksaa odottaa parempia kelejä.
Sitä paitti oon nähny aikas läheltä mihin noi parisuhteet johtaa. Siinä voi käydä niinkuin veljelleni Huukolle. Sirpahan on kasvissyöjä ja muutenkin outo. Kyllä se kaikki heijastuu Huukoon, kun muijakaveri ei oo ihan normaali. Ja sit Pikeki kärsii tossa omassa suhteessaan, se just avautu mulle, et miks se on niin paljon Lepakkomiehes. No koska tää poikaystävä kattoo sellasii TV-ohjelmii, että Pikestä alkaa tuntua et avaruusoliot hyökkää ruudusta sen kimppuun. Aina kun se yrittää olla kotona, niin joku hyökkää ruudusta.
Sit yks Pirjo kans tapas yhen tyypin pupis ja ne vaihto numeroita ja se tyyppi lupas soittaa. No kulu kaks tuntii ja arvatkaa soittiko se sika? Ei pannu edes viestiä! No Pirjo oli silleen, et ehkä sille on sattunu jotain, ja ootti vielä toiset kaks tuntii. Ei soittanu. Sit Pirjo pyys mut pisselle ja siinä mietittiin, et mitä tehhä. Pantiin sille tyypille sit viesti, että senkin sika, lupasit soittaa, et soittanut, mikset voinut rakastaa mua? Kyl se Pirjo sit pääs siitä yli, mut kummiski.
En tod ala ny ottaan sitä riskii, et toi Tarmo Paarmakin ois joku petturi. Mut lupasin Pikelle, et sinne Tokoinrantaan otan sen ens suvena. Tök Tök, lähen kyttään josko bongaisin Japanin tunnetuimman munkkikuoron jäsenii, ne on tänään Stadis!!