Nää on just ihanii nää yön pimeät tunnit. Nyt voi vihdoinkin laatii sitä Erjan Lukujärjestystä Jouluksi. Tapasin tos noi frendini Räkäpallopojan. Se on mun sellanen metro-ystävä. Tavattiin metros kerran silleen, et tää Räkäpallopoika istu mua vastapäätä ja alko puhalteleen suustaan sellasii pieniä räkäpalloja, jotka jäi ilmaan leijuun. Vähänkö sellasii minisaippuakuplia. Mää sanoin sille, että lievän makeeta, kuin sää osaat tehhä tommosia. No se että emmää tiiä, mää vaan osaan. Koko matkan se teki niitä ja sit nauro. Eli näin Räkäpallopojasta tuli mun frendi. Näen häntä metrossa ja joskus öisin hän mittailee Kallion katuja. Käy myös pupis, mut ei ota alkoholii. Hän on muuten puolixi kiinalainen. Antaa mulle joskus sellasii Jeesus-lehtisii. Se haluis muijan, oon neuvonu sille vähäsen et miten muijii pokataan. 

Kiinasta tulikin mieleeni, että Kielolta tuli viesti. Propleemia. Ei tuu se, eli ummetukset päällä. Mullon ollu toi sama Roodoksella, tai siis meil oli molemmil, Spiidillä ja mulla. Ja sit toi sama oli myös Thaimaassa. Siks tykkään Reikasta, siel mullei o koskaan tota. Luulen et se johtuu Ouzosta (Roodostahan en laske Reikaksi, koska Roodos on enemmänkin kuin Suomi, reikkalaista siellä on vain mustakiharakarvaiset marsut) Josta tulikin mieleeni, että Mentalwearin Posse antaa mulle joululahjaks Ouzoo pullon. Lievän ihanaa! Ja ai nii, kerran olin Slovakiassa ja siel ei TOD ollu myöskään noita ongelmii, päinvastoin. Johtu siitä, että kalja oli siellä niin ruskeeta, melkeen mustaa ja ihan ilmasta.Et menkää noihin paikkoihin, jossette haluu noita ongelmii! No Kielo oli menny sit siel Kiinassa apteekkiin, ja siel ei puhuttu englantii. No hän oli sit yrittäny kiinax sekä käsillä näyttää et mikä on hätänä. Tai siis et mikä ei o hätänä ja pitäs olla. No jotain pilsui se oli saanu. Et oottelen täs viestii Kielolta, et hän ilmottas kuinka käy, kutsuuko pönttö.

Nyt alan laatia. Lukujärjestystä siis. Tänä jouluna tullaan keskittymään hevi/rokmarsujen tarkkailuun. Muuta en voi vielä tässä vaiheessa paljastaa. Ja sit huomisex on yx toinenkin rojekti, pitää hankkii veljelle, Sirpalle ja pennuille joululahjat. Viime vuonnahan mää väsäsin niille sellasen Sokos-Hotels tuotepaketin, siinoli saippuoita, pyyhkeitä, tuhkakuppi, lasin alusii, samppoota, yx valkee lakana ja sit vähänkö ihanii suihkumyssyjä! Niissoli myös se Sokos-Hotels logo niis myssyissä. Et vähintään jotain yhtä ihanaa pitää keksii täx joulux. Enhän mää muuten mitää lahjoja laittas, mut oonny kuiteski sen verran KUNNON IHMINEN. (ehkä) (tuskin)