265542.jpg

Tänään vaikutan aika normaalilta. Eilenhän mun elämä oli täysin piloilla. Sit Pikekin oli illalla Lepakkomiehessä vihainen kuin ampinen. Mää sanoin sille että Mentalwearin posse antaa sille Vuoden Siivooja teepuseron ja otetaan sit Pikestä kuva tänne sivuille nii Pike huus että vi**u mää en tule mihinkään kuviin näillä läskeillä. Ässälle se huus että syö sinäkin vaikka pähkinöitä. Aatelkaa, se ei ollu ruokkinu Ässää koko päivänä. No yks ilonaihe Pikellä sentään oli, Plistex on kuulemma saapunu Kurviin. Sitä saa jostain siitä Toivottomuuden aukion liepeiltä, ties Pike kertoa.

Tosiaan eilen oli se episoodi Paarman kans, sit tuli ne tietokonepropleemat, mun pää ei niinku kestä kaikkee just tollasta. Niin ja sit vielä huomasin ohjelmatiedoista, että Rysän päältä ja Tartu mikkiin tulee yhtäaikaa telkust. No sikspä läksinkin pupiin. No eipä siinä vielä kaikki. Oon pyytäny mun eksältä takas yhtä kirjoittamaani runoo, kun tarviin sen, koska mulla on sattumoisin useampia näitä kirjarojekteja kesken. En tajuu et miten jotku voi lausuu toisten kirjottamii runoja tosta vaan, en mää ainakaan muista ulkoo ees omiani. No tää kyseinen runo sattuu olemaan tosi pitkä, ja ehkä Suomen historian paras. Tää munapää oli pannu sen roskiin. Miettikää! Musta toi lähentelee jotain ihmisoikeusrikosta tai jotain. Ainakin se on huutava vääryys.

Sit mää menin kotiin ja laitoin itsenilepyttämismusiikit päälle. Tiätte varmaan sen Kake Randelinin levyn, josson se piisi "Hei vaan heilani suloinen, älä sinä oo alakuloinen." Se auttaa aina.