Oon ollu täs näin ihan loppu muutaman päivän. Iski semmonen lievän karsee kevätvitutus. Et mulhan oli toi viime viikonloppu niinkus raittiuslupaukset allekirjotettuna, ja kuin kävi. Olin ihan umpilärvit. Ei meikäläinen kestä näitä vuodenaikojen vaihteluita. Nyt oon virittäny itteni jo uusille taajuuksille, et nymmä olen kondikses. Ja takatalviki sopivasti tulossa. Et näillä taas mennään. Olin ittekki jo silleen, et mihin mää olen oikeen kadonnu. Sit törmäsin semmoseen infotauluun. Siin luki että "Olet tässä". Onnex. Oisin joutunu muuten hukkaan. Frendien ka ollaan päivitetty tilanteita ahkerasti. Meidel on niinku maailman parhaat frendit. Käsittämätön tsäkä, ku muutenhan mul ei o niinku mitään, esim mikroaaltouunii ei o. Eikä moppia. Tässonny manit taas niinku NIIN finaalis. Sain Posselt 6€20senttii ku autoin sitä roudaan sen teranssipullot Alepaan. Niitoli neljä jätesäkkii. Vähänkö olin kateellinen. Rahaa pitäs operoida jostain. Mut mullei o kuin kolme tyhjää perhe-Leijonaa. Hirveen kalliix tuli noi pari harjotusvappuu. Mut nyt osaan. Kielolle just soitin, sillon taas leegot tippunu ja hirveet säädöt, Kiinan reissut varattu ja ens viikonloppuna raittiuslomalla Tanpereelle. Meide allekirjottaa täs nyt uudet raittiuslupaukset. Kaikenhan voi aina perua. Ei kait perumista ois keksitty jossei sitä pitäs käyttää.