Nyt alkaa Eila Hakalalki jo viiraan. Tiättekö, kävin siel Työkkäris, ni se sano että nyt on kuule tarjoilijapula. Mää olin että SOU? Kyl mää olen ainaki viel tähän asti saanu rinkkini ihan sujuvasti, et ei hätää. Aattelin et Eila haluu pupiin ja pelkää et sielt ei saa pissee. Tsiisus, se ehotti mulle että "mee oppisopimuksella tarjoilijaks. Taikka kyl joku pupi sut ottaa ilman koulutustaki." Mää sanoin että joo, meen vaiks siihen Turkinmiehen pitseeriaan Karhupuiston laidalle....HE HEHHHEEE. Kuin alas toi Eila Hakala luulee mun vajoovan? Pupiin töihin. Jumaleisson. Enstekski. Mul on yks periaate elämäs. Se on se, että never en pupiin selvinpäin mene. Ja toiseks, se ois täysin LUONNOTONTA. Olla pupis töissä. Luonnon vastaista. Ja mikä pupi ottas mut? Ei ainakaan mikään missolen ollu. Ja mää olen ollu niis kaikis. Paitsi Sirdies. Ja sinne meen tänään ni saa senkin asian pois päiväjärjestyksestä.