Mihin kapakit laittaa kaikki miljoonat tuhkakuppinsa? Tänään mun täytyy mennä pummiin niitä ittelleni. Myyn ne huomenna kirppiksel. Kaikkihan tarttee just nyt kotiinsa tuhkiksii, hyvä pisnes. Jumaleisson mää olin eilen loppu. En ees jaksanu ruskeita lipoo, paitti yhen tos Tokoinrannassa. Niin hirveesti ollu hommaa. Emmä kyl tajuu et miten ees ehtisin tehhä duunii. Eila Hakala muuten suhtautuu mun kesälomaani erittäin nuivasti. Sit se sano et Kaasona oleminen ei o mitään duunii. Hirveen katkera ihminen. Kaisse vetää vitutuksen päälle ku istuu siel vihreessä työhuoneessa, vihreessä tuolissaan ja sit just Eilan ikkunast näkyy se Työkkärin vihree logo. Liikaa vihreetä yhteen elämään. No joo, luin netistä, et Kaason tehtävä ois niinku pukee morsian. Mää ilmotinki sille morsmaikulle et se saa lainaa mun Marsukarkotinta. Son siis hääpuku, aivan ihana, oon pannu sen tuolille mun sänkyni viereen. Elikkäs semmonen kandee hankkii jos pelkäätte, et joku Marsu ei niinku älyy häipyy ajois. Yleensä ne häipyy sit heti ku näkee sen Marsukarkottimen. No morsian sano, et ei se voi sitä laittaa ku siihen on tippunu Fernettii ja sit pari reikää palanu pössel. No haloo, kuka huomaa tollasii. Siinon sentäs miljoona metrii kangasta, laahukset ja kaikki. Laitan itte sen, josse morsian on noin nirso. Mietin et lähtiskö hamuaan niitä Kerpeeroita elikkäs kukkaisia tuolt Eduskuntatalolta. Vitut taida jaxaa.