282149.jpg

Luukkujen takana LYMYÄÄ tämä mies!

Mullon ollu taas sata rautaa tulessa! Pike sano et rauhotu Erja tai vien sut lääkäriin. No Ässä osti mulle visuja. Ne kyl rauhotti mua. Sit Pike laitto mut roudarin-teipillä kii Lepakkomiehen penkkiin. Ne piti mua siinä ja juotti visuja niin kauan et olin puolitajuton. Ja vittu siel alhaalla ois ollu Jonny Käsh iltamat. Jonny Käsh leffa oli niin ihana. Ja se yks soittaja on ihan ko Jonny Käsh. Ja arvatkaa mitä! Se moikkaa mua! Empä vähän meinaa pyörtyä ku nään sen. Jos haluutte nähhä sen itte, niin menkää sunnuntaisin Libertteen. Siel se aina puhaltelee siihen soittimeensa.

Päätin kerrankin olla ihminen ja askartelin veljieni pennuille joulukalenterin. Siinon se juju, että jokaisesta luukusta paljastuu toi mies, joka on tos fotossa. Mää luulen et ne pennut on lievän innoissaan. No sit oli tietty eilen jokavuotinen oman kalenterin väsäys. Et monethan tyytyy siihen, et ne ostaa sen kopan pissee ja lipoo sit ne vaan siitä ihan missä tahansa järjestyksessä. Mut mää liimaan jokaiseen pullonkorkkiin päivämäärän. Ja sit paan ne epäjärjestykseen. Et siinon kuitenkin jotain jännitystä, et mistä kohtaa koria löytyy just se pissepullo, josson se oikee päivä. Tosin mullahan on se motto elämässä ollu aina, et Kaikki Luukut Auki Kerralla. Sillä oon elämässä pärjänny. Et saa nähä minä päivänä mää lipasen noi kaikki pisset. Mut siis lupaan itselleni, et juon ne oikeessa päivämääräjärjestyksessä. Lapsenahan mulle ostettiin seittemän joulukalenteria. Ei auttanu. Mää olin et Kaikki Luukut Auki ja Heti!