311250.jpg

Hyi hitto siel paistaa aurinko. Onnex sain Mocelta noi Kutsin lasit lainaan vaioliksne Sanelit, enno varma. En tykkää auringosta, koska se vanhentaa. Mää tiesin heti tänäki aamuna et siel paistaa aurinko, ennenku olin avannu edes verhoja. Menin veskiin ja kattoin peiliin ja sit olin et ou nou, vähänkö meide näyttää kokeneelta elikkäs vanhalta. Sit mää olin et ahaa, ulkona siis paistaa aurinko. Se alkaa heti se vanhentava vaikutus näkyyn. Kesälhän oli monesti just pulmia, ku Pike haluu aurinkoon ja meide varjoon ni tod vaikee löytää sopivaa terdee. Et mietittiin jopa et kaatuuko tää ystävyys ny tähän sit. Mut kyl toi Lepakkomiehen terde sit oli se ratkasu johon päädyttiin.

Arvatkaa mitä. Siskollani Kity Kettusella on lippis, jos on toi sama loko ku tos mun pipos. No mun äitil on kirjahyllys sit Kityn kuva jossa sil on se lippis päässä ja kädes joku rehu elikkäs kukkanen ni mää aattelin ilahduttaa äitii ja lähettää ton foton ittestäsi sille. Et sama asetelma, mul vaan pipo ja kädes tupakki. Se voi panna sit vierekkäin kuvat kirjahyllyyn.

Ja ny muuten pitää mennä. Mocce venaa mua tos noi ja jatketaan keskusteluu sen tulevast kundifrendistä, se tyyppi on siin jos tiätte sen Paloasema kuuskakkosen joka tulee telkust. Se ihastu siihen koska sil on nii ihanii poolopuseroita sil miähel aina. Ja ainii, yks marsu joka sponssas mulle parit pisset eilen ni sano, et se ehkä tuntee Kurt Wallanderin. Mää katokaas kerroin sille et häät tulossa, et sit häiden jälkeen oon puolet ajast Yystadis Kurtin luona ja sit se on tääl mun kämpil vuorostaan ni se marsu sano et kauheen tuttu nimi tol sun sulhasella, et jostain hän sen tuntee. Niin on pieni tää maailma!