Eilen jouduin eräälle Klupille Lepandeerosin viereen. SavateSuski vei, ku siel sen Savate-jumpassa oli semmonen tutustumispäivä. Se halus mut sinne. Mää olin että saako siellä polttaa pössee. "Ei tod, sano Äs-Suski, "mut siel on komeita marsuja." Mää olin että kaimmää sit tunnin kestän. Aattelin et jos siel on hyvii marsui, ni paan Kielolle viestin, et tuu päk, oon löytäny Kurvista käyttämättömiä marsuja. Outo meininki. Ne rehki ku hullut siellä, miettikää, muijilki kauheet hikiläiskät kainalois. En kehtais. Johtaja-marsu huus mulle et hanskat käteen ja ylös patjalta ku lepäilin siinä. Kauheen epämiellyttävä patja, ohkonen. Yritin rentoutuu, mut ei siin hajussa voinu. Hirveeltä löyhkää toi ihmishiki. Ja mitä iloo niist marsuistkaa oli, ne oli ihan märkii ja pahanhajusii. Ei ees Lepandeerosis oo niin punakoita ja haisevii marsui. No sit mää siin jutskailin Äs-Suskin ka ja naurettiin sun muuta, ni arvatkaa mitä. Se johtaja-marsu huus mulle että "ookkosää syöny jotain sieniä ennen tänne reeneihin tuloo?" Mää olin et reeneihin? What? En mää mihkään reeneihin o tullu vaan tsiikaan marsui. No tietääpä tänki, et kyl se viereinen ovi elikkäs L-män on mun pleissi. Toista kertaa en mee tollaseen luolaan ahistuun.