Tressi alkaa hellittää. Oon saanu nyysittyy ja pummittuu niin ihanat lahjat veljelle, Sirpalle ja pennuille, et ens vuonna ei tartte laittaa mitään niitten pukinkontiin! Noi metrotauluthan uudistuu ku tulee se mikälie uus asema, joku fisuhandeli tai joku semmonen, ni soitin HooKooÄllään ja saan sellasen vanhan metrotaulun Sörkan asemalta! Vähänkö se näyttää ihanalta siel niitten olkkarin seinäl! Plus oon kiertäny eri kauppoja täs näin ja saanu haaviini 12 kpl semmosta alustaa jossa lukee "ja Visalla kiitos". Ne on tosi monikäyttösii. Nois kaupoishan niitä käytetään niinku kirjotusalustoina. Liitän siihen lahjapakettiin ohjeet, et mihin kaikkeen niitä voi kotona käyttää. Esim. pissepullon alustana, ruokalautasen alustana (jos lautanen on pieni) ja sit saunan lauteilla pyllynalustana (jos liittää neljä semmosta yhteen). Tänään on nuuskinu noita Visalla kiitos -alustoja, mulla tulee niin ihanii lapsuusmuistoja siitä hajusta! Pitää siis hankkii ittellekki semmonen nii saa haistella. Siinon se, ku ala-asteella syötiin luokassa ni piti olla semmonen alusta pulpetilla ja se mun alusta siis hais just samalle ko noi. Koulusssa oli niin ihanii ruokii ni siks hyvät muistot. Veripalttu oli feivörittii, vaiks ne pojat sano et siin veripaltus on matoja.

Ja ihan huippuu! Arvatkaa mitä! Mentalwearin Posse on tehny mulle omistetun puseron! Siinon just metrokartta ja lukee et Lost in Helsinki. Määhän oon varsinki idässä aina ihan lost. Itä saa mut jotenkin tippuun kartoilta. Oon yrittäny tutkia itää, mut aina joudun hukkateille. Kerran vietin yhen juhannuksen Kontulan ostarilla. Kauheen kansainvälinen meininki. Et jos teette parhaillaan juhannussuunnitelmii ens kesäx, nii suosittelen ottaan ton vaihtoehdon huomioon. Yhen juhannuksen istuin tos noi Kallion kirjaston takana isolla kivellä. Siihen tuli semmonen marsu sit ja selvis et hän on Kemistä! Siinä sit istuttiin koko juhannus ja puhuttiin hänen tsyykenlääkekuureista ja kaikesta ankeesta mitä hän on joutunut kohtaamaan elämässään. Sekin oli hieno juhannus. Et mää kyl suosittelen kaikille jotain vaihtelua siihen mökkijuhannukseen. On se niin booring.  Huomasin just et mul ei o mitään hajuu, et kirjotetaanko joulu ja juhannus Isoilla Kirjaimilla?? Siis miten mää olen voinu päästä peruskoulun läpi??

Mentalwearin Posse on lähettänyt Kivimiehelle joululahjan. Semmoset upeet kalsarit(luukulla), jois on todella värikkäitä sarjakuvia. Mää luulen et Kivimies liikuttuu. Miks muuten vaan miesten kalsareihin tehhään noi luukut? Haluisin sellaset aluskalsongit, joisson luukku. En tiiä miks, mut oon aina tykänny luukuista. Niinku ihan missä tahansa tuotteissa. Mocelle tuli myös parisuhdekoneesta Jasmiini Mäntylä. Pattitilanne, meil on sama muijakaveri. Mitä tällasis tilanteissa tehhään, kun ei haluis loukata ketään?