272357.jpg

Eilen avattiin Rautatientorille luistinrata. Tässä frendini Savate-Suski ihmettelee sitä menoa.

Onneks on perjantai. Pääsee rentoutumaan vihdoinkin. Kauheen ressaava viikko ollu taas. Vaan tätähän se on ihmisen arki. Muistakaa sit kaikki ihanat miehet tulla tonne radalle luisteleen! Siellon rusettiluistelua perjantaisin. Tuun sinne heti, kun saan semmosen ihanan kimaltavan mekon ja ruskeet sukkikset. Oon nähny telkusta, vähänkö ne puvut on ihanii! En voi sit kyllä luistella minkään hampuusin kans. Pitää olla mun asuun sopivat vaatteet. Semmoset kuin niillä siellä telkussakin on. Ja sit jos aikoo nostella ja heitellä mua, niin saa olla myös voimakas. Taikka jos parini on tosi hintelä, niin voin mää sit tehhä ne heitot. Samakait se on, kuka heittelee ja ketä. Kunhan näyttää hyvältä.

Hitto mää tajusin eilen että juon ihan liikaa. Tein netissä semmosen testin. Siis miettikää, mulla menee litra maitoo päivässä. Onneks sentään rasvatonta. Sen testin mukaan mää olen maidon suurkuluttaja. Täytyy yrittää tarkkailla tota käyttöö. Mocce sano, että tää liittyy kaikki niihin mun äidin rintoihin. Et kun en oo niitä imeny. Että maitopurkki edustaa mulle naisen rintaa. Ja siks musta on tullu suurkuluttaja. Ja sit Mocce sano myös, että multa puuttuu perusturvallisuuden tunne. Haen niinku turvaa siitä purkista. Että siks en pysty rakastumaan enkä kiintymään oikeisiin ihmisiin, vaan esim. Kurt Wallanderiin. En kyllä tajuu mitä se tolla tarkotti. Siis niinku että en pysty kiintymään oikeisiin ihmisiin vaan ainoastaan poliiseihin? No, enivei, aivan kamalaa jos toi on totta. No mut onneks mä alan Mocen ansiosta tiedostaan näitä mun ongelmia. 

Mocce oli pannu vähän rahaa haiseen. Se oli ostanu satojen eurojen kengät, semmoset joilla ei voi kävellä. Tai Mocce sano, et niillä voi kävellä tasan kapakasta taksitolpalle, ei muuten. No mää lohdutin sitä, että kyllähän sillekkin välimatkalle jotku kengät tarttee. Et ei se hukkaostos ollu. No sit se oli ostanu myös satojen eurojen laukun. Se sano et se laukku on niin hieno, että sillä ei oo mitään vaatteita, joiden kans sitä laukkuu vois käyttää. Ja sit noihin oli menny sen kaikki rahat, et sillä ei oo enää moneen viikkoon varaa edes syödä. Et nyt se aiko pysytellä kotona ja maata alasti ne taksitolppakengät jalassa ja laukku kainalossa. Se sano et "täällä mä Erja makaan ja silittelen kainalossani tätä ihanaa laukkua." Et mää kysyn vaan, et jos Mocce auttaa mua, niin kuka auttais Moccee?

Kielo lähtee Kiinaan! Miettikää niitä kaikkia pikkumarsuja! Vähänkö Kielo antaa niille kyytiä! Pitää pyytää Kieloo ottaan vähän kuvii myös niistä minimarsuista, et saa tähänkin plokiin jotain vaihtelua.

Son morous sit, mää lähenny hoiteleen vielä parit arkiset askareet ennenkuin pääsen tuulettumaan! Ja peeäs.jos näätte mua, tarjotkaa pissee! Yks Piri-Annikki oli keränny pullot mun mestoilta, joten oon PeeAa.