Maanantainahan me vetästiin frendini Kanttorin ka aamunakit ja sit vietettiin teranssikauden avajaisia. Siis oonahn mä jo istunu teransseilla monta viikkoo, mut unehin tän tradiittion, elikkäs avajaiset.Jumaleisson se on upeeta vetää kunnon koomat ammattilaisten päivänä.Eihän se ihan putkeen menny, et ei me saatu hankittuu ku ehkä kahelle teranssille porttikiellot. Enisvei, oli ihan vaiherikasta. Vedettiin ruskeilla ja tumman ruskeilla. Nymmä oon raatanu kaks päivää viinapalkalla duunii Posselle. Huomenna korjaan sadon elikkäs tarjolla on ruskeita, harmaita, punasta ja keltasta. Oon kantanu viinaa pilepaikkaan kolmel sataa euroo, sit siivoillu ja viikkaillu. Posse sano et olen niin hyvä viikkaan et saisin heti näyttökokeel viikkaajan ammattitutkinnon. Työkkärin Eila Hakala ei tajuu niinku millään et mul alko tänään kesis. Soittanu kolmesti päivän aikana vaiks sanoin sille et työtä oon tehny just kaks päivää pullon kuvat iiriksissä. Tää vaan et nyt ois huutava pula lähihoitajista. Onkohan toi Eila joku lepso kun se vainoo mua, kesälomal olevaa ihmistä. Mää lähetin sille postikortin Kurvista, kirjotin siihen vaa et EI NE TYÖT TEKEMÄLLÄ LOPU. Palataan teemastoihin.